fredag 29 maj 2009

Falköping tur o retur.

Idag har jag varit och hälsat på Kina, Leif och Ailin, i Falköping. Jag har fått mina naglar målade med rosa nagelack, Jag har åkt linbana och jag har ätit väldigt god mat. Jag kom upp ungefär vid ett tiden. Jag och Kina åt en god lunch, och sedan gick vi och hämtade Ailin på dagis. Hon sprang fram och kramade mig så jag höll på att ramla. Sedan gick vi till lekparken och åkte linbana, och sprang i ett "fort". Jag har fått göra utlopp på mitt barnasinne. Härligt väder har det varit oxå. Vi var ute hela dagen. Underbart. Det är lite tråkigt för Ailin är allergisk mot vovvar. Så hon kan inte leka med Jarre sedan när han kommer hem. Men jag visade bilder på valparna och hon tyckte att dom var jättegulliga.

Längtan är stor nu efter Jarre. Men nu är det bara två veckor kvar. TVÅ LÅÅNNGGA VECKOR. Men den som väntar på något gott.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar