söndag 3 maj 2009

Idag har man hunnit med att andas på jobbet. Skönt för igår var det helt galet. Jag vill också hälsa min moster välkommen. Rycktet säger att du skall börja följa min blogg. KUL.

Vi har funderat på att skaffa oss en kamera. Nu tar vi kort med våra telefoner. Mina kort blir rätt så bra. Men om Lars tar med sin telefon, tycker jag att dom inte blir lika bra. kolla själva.


Kort taget med min telefon

Kort taget med Lars telefon.


Självklart är objekten tagna på Ulvgårdens gullegrisar. Dom är såååå söta att jag vill hälsa på dom dagligen. Men nu har jag ju bilder och minnen att leva på. Jag vet ju att Jarre har det bra hos Camilla o Dick. Tiden går ju så fort, så snart sitter han i våran hall och vill ut och kissa. Världens finaste valp.

6 kommentarer:

  1. Hej Anna! Jag tycker att du ska fortsätta ta kort med din kamera, de blir klart bäst.
    Har ni redan tittat ut en valp som ni vill ha? Jag tycker ju att alla var så lika, så det får ju vänta några veckor till innan vi bestämmer oss.

    SvaraRadera
  2. Vi har inte valt. man ser ju inte skillnad på dom. jag gosade med den jag fick tag på. kanske var det joy, kanske var det Jarre.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas det var Joy, hon vill ha mycket kärlek och är inte matte där så får det duga med någon annan...hihihihi.
    Jag tänkte väl att det var lite tidigt att ni redan hade koll på vilken som ni ville ha, men man vet ju aldrig..:)

    SvaraRadera
  4. jag gjorde det nog med båda. jag tror att det blir lättare att se olikheterna om några veckor.

    SvaraRadera
  5. Tro mig! Dom ändrar sig mycket å fort den närmaste tiden..:)

    Tycker redan nu att dom har växt mycket sen jag tog kort på dom...:)

    Bilden med din mobil är klarast...:)

    SvaraRadera
  6. Hej BM. har du vaknat.hehe

    om man skall tala om förändringar hos valparna, så kan man bara jämföra våran valp med dom som är två veckor äldre. vilken skillnad bara på två veckor.

    SvaraRadera