måndag 4 maj 2009

Nu har det införskaffas en ny kamera. Vi kände att våra telefoner inte räcker riktigt till nu när vi skall få en väldigt mobil valp i huset. Känner jag oss rätt kommer det att bli enorma mängder kort, när Jarre har landat här. Jag tog och testade kvalitén på korten från telefonen till kameran. Det är en STOR skillnad. Jämför själva.
Kort taget med Annas telefon

Kort taget med den nya kameran.
Mycket klarare bild och mer levande med kameran. Sedan fanns det ett barn o djur läge. Så nu slipper vi kanske ryggar och rumporJarre. Hehe.
När man har fått en ny leksak måste man ju testa den, fast man inte har något väsentligt att ta kort på. Så då tar man på det som finns framför näsan. här kommer lite smakprov.

Får hoppas att det kommer att dyka upp lite roligare objekt. Men då har man väl glömt kameran hemma.


3 kommentarer:

  1. Fina bilder. Verkar va en bra kamera..Bilder på valpen sen blir kanon...:)

    SvaraRadera
  2. Det verkar ju vara en bra kamera. Det blir fina kort tycker jag. Å en sak kan jag lova, Du kommar garanterat att märka av en saknad kamera, när du skulle fått den allra bäst bilden. Så har det blitt för mig så många gånger,och en blir lika förbaskad varje gång... fortsätt nu ta många fina kort.:)

    SvaraRadera
  3. ja jag tror att det kommer att bi kanon. Många bilder blir det.

    SvaraRadera