måndag 18 maj 2009

Idag har det varit en riktig slappar dag. Det ända måstet jag hade idag var att åka och handla. När jag ändå var på stan gick jag till affären där allt kostar 15 kr. Det är en rolig butik. Dom har mycket fint där. Till och med hund koppel och leksaker. Tittade på ett halsband, som var gulligt med små hundben på. Men det var bara 35 cm långt, så jag tror att det blir förlitet till Jarre. Har börjat kolla in saker som man vill köpa till honom. Vi har ju det mesta kvar efter Östen.
Men man vill ju ha lite nya saker till Jarre oxå. Får söka vidare.

2 kommentarer:

  1. Det är alltid kul med något nytt. Jag har redan varit och shoppat till Joy. Nu dröjer det tills nästa vecka innan vi ska dit och hälsa på, så dom har säkert vuxit jättemycket tills dess. Ha det gott kanske ses vi snart igen:))

    SvaraRadera
  2. Vi skall förhoppningsvis till valpisarna på söndag. Jag skall ta kort och visa dig. Jag hoppas verkligen att vi ses snart. Det hade varit jätteroligt.

    SvaraRadera