söndag 24 maj 2009

Se vad fina dom är!!

Som ni alla vet så är det Söndag idag. Ni som läser min blogg vet också att på söndag skulle vi till Kennel Ulvgården och se på valpisarna. Dom var mer livliga idag. Massa spring i benen. Hur goa och söta som helst. Ville ta med mig dom hem. Men nu är det inte så många veckor kvar tills Jarre flyttar hem. Och jag skall vara valpledig. Jag tror att min semester kommer att bli lite äventyrligare i år än vad den brukar vara. Massa bus och upptåg. Samtidigt tror jag att jag kommer att bli mer bjuden till vänner, än vad jag är nu. För alla går och väntar på Jarre. Det är ju snällt att dom vill träffa Jarre. Men jag då???? hehe.
Maskrosor är goda att tugga på.

Du ser smaskig ut.

Detta tror vi är Jarre. Men vågar inte säga något. För vi är inte säkra att vi känner igen honom nästa gång vi hälsar på. Så vi säger inte förmycket.

Jarre??
Lär mig vinka.

Vad händer här då?

Kli på magen.

ÅÅÅ titta jag hittade tandtråd!!!

Världens bästa huvudkudde!


4 kommentarer:

  1. Goa bilder. Känns allt som du & Sussane har väntat valpar läänge nuu...hihi...:)

    SvaraRadera
  2. Ja, vi har väntat länge, phu. hehe. men det är en liten bit kvar.

    SvaraRadera
  3. Vad är det man säger .... den som väntar på någge gott väntar aldrig förlänge... som det känns nu så är det ju snart dax..:))jag tror att de sist dagarna blir värst.
    Va tjusiga dom är, och dom har blitt så stora. Fin bilder!!

    SvaraRadera
  4. ja dom har blivit stora, och fulla i bus. Ligger inte still en sekund. Du kommer att få en underbar stund med dom i morgon Susanne. det kan jag lova dig.

    SvaraRadera