fredag 15 maj 2009

En dag på Kennel Ulvgården!

Här kommer lite bilder från dagens besök hos valpisarna. Dom bara sover och sover. Ligger och knör på varandra. Men det är så himla mysigt att vara hos dom. Tycker lite synd om Camilla och Dick, som alltid har en massa folk som springer hos sig. Men det är ju för att vi älskar dom små liven. Och längtar efter dom.


Varför bråkar du med mig när jag har det så gott!
Zzzzzzzzz

ÅÅÅ, här är det nån vuxen som vill ha mig nära.


Fick hälsa på I-kullen oxå. Tänk att det bara skiljer två veckor kullarna åt. I-kullen är ju jättestora jämnfört med J-kullen. VILL ATT JARRE SKALL KOMMA HEM!!




4 kommentarer:

  1. Jag förstår det!! det vill jag att lilla Joy oxå ska... nuuuuu..:)

    SvaraRadera
  2. Så goa dom är...:) På Sussanes blogg skiter dom inne??? :0 :)

    SvaraRadera
  3. Ja här blir det inga skit bilder.hehe

    SvaraRadera