torsdag 28 maj 2009

Vilken underbar kväll. Solen sken och det var varmt. Min arbetskamrat Jossan, undrade om jag ville hänga med till strandpromenaden. Och det ville jag förstås. Vi gick från Svenskholmen till Gustavsberg, och till kafe Snäckan. Där fikade vi och beundrade utsikten. Sedan gick vi omkring på Gustavsberg och tittade på alla vackra hus. Helt underbart. Tänk vad lite man behöver göra för att få känslan av livskvalite.

Jag rekomenderar Uddevallas strandpromenad. Det är så vackert där. Inte bästa promenaden med hund dock.





2 kommentarer:

  1. Jag håller med Dig. Strandpromenaden är jätte vacker med Sunningebron i horisonten. Den är ståtlig på nått sätt.Det är väl värt en promenix.Gustavsberg ut mot Lindesnäs är oxå fint.
    Ha det gott, nu närmar det sig:)))

    SvaraRadera
  2. Ja, nu närmar det sig. om två veckor frånochmed idag, flyttar Jarre hem. Längtar jättemycket.

    SvaraRadera