tisdag 12 maj 2009

Bra jobbat Marlena!

Har kollat på eurovision, bara hoppades att Sverige skulle gå vidare.
Och det gjorde vi. Bara att hålla tummarna för lördagens final. Jag är en riktig Melodifestival fan. För mig är det en tradition. Lars är inte lika entusiastisk. För honom gäller bara fotboll och hockey Det kan kvitta tycker jag. Östen brukade gå och gömma sig när Husse tittade på fotboll. För då lät Husse så konstigt. hehe.


Föresten så var Lars hos valparna på Ulvgården idag. Han var inte med i söndags då mamma och jag var där. Så han hade en gång till godo, hehe.
Som tur är hade han med sig kameran så jag fick lite glimtar från dagens besök.

Dom är bara för fina. Skall försöka åka dit snart jag oxå.



4 kommentarer:

  1. Men guud en sån fin bild den övre.. Visst gick vi till Final...:)

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som om den skrattar, hehe.

    SvaraRadera
  3. jag och lars skall till valpisarna på fredag. man måste se dom en gång i veckan. dom växer ju så fort.

    SvaraRadera
  4. Susanne jag vet inte vad som hände med din kommentar. Den bara försvann.

    SvaraRadera