måndag 11 maj 2009

Det är kärlek!!

Satte mig nu när jag kom hem från jobbet, och tittade på filmerna jag filmade på dom små liven igår. Jag har bara en kommentar DET ÄR KÄRLEK!! Dom är föööörrr gulliga. Varje film sluter med att jag skriker till. hehehe. Då har någon valp smugit sig fram till mina tår och smakar lite på dom. Den har säkert stått och lurpassat på mig. Så när jag är upptagen med att filma och inte märker, passar den på att springa fram och bita mig. BUSE, hehe. Man bara går och väntar tills man får åka till Ulvgården igen och se dom. KÄRLEK!

5 kommentarer:

  1. ja... jag håller med dig, det är käääääääärlek.
    Håller sombäst på att slåss med datorn och försöker få ut mina filmer. Man e allt bra trög ibland..hehehe...:)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte gett mig på det med at lägga utfilmer ännu. men det kommer nog.

    SvaraRadera
  3. Så fin bild. Görsöta..:) Man blr lycklig av valpar...:)

    SvaraRadera
  4. ja verkligen. dom är bara för gooa.

    SvaraRadera
  5. Jag diggar Malenas låt, och hoppas att hon placerar sig bra.Jääte fina bilder Lars har tagit. Ska dit å hälsa på de små imorgon.
    måste ha en dos varje vecka.:)

    SvaraRadera