måndag 29 juni 2009

Vad tiden går.

Tänk att Jarre har varit här i över två veckor. Han är ingen bäbis längre, utan har blivit en liten hund. Han bär iväg på mattes tofflor. Hade varit snällt om han bar dom till matte, men icke. Han vill bita på dom så han går till sin plats och tuggar lite. Har försökt att gömma dom, men i slutändan hittar jag dom på hans plats. Han har kommit på att matte och husse äter mat ibland. Då sitter han brevid och tittar med bedjande blick. Men han får inget. För vi vill inte ha någon tiggande hund. En annan sak som han har snappat upp, är att man ställer sig vi dörren och piper. Matte och husse tror att jag är kissig. Men jag går bara ut och sedan kallar dom in mig och då får jag godis. Världens gooaste buse.
När han kom till oss.
För några dagar sedan.

Idag har han legat på toan och sovit. Blev så full i skratt när jag fann honom knödd intill toastolen. Det är svalt och skönt där inne. Så vi har börjat kalla det för Jarres rum.



Sköt om er mina vänner och glömm inte att dricka i värmen.

4 kommentarer:

  1. Det är en riktigt sköning du har. Att trivas på toa på det viset. Det ser lite trångt ut på sista bilden.:)))

    SvaraRadera
  2. Han tycker att det är svalt och skönt där inne. Vi ses på onsdag. Det skall bli spännande.

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder på toaletten :)
    /Peter (Ronyas husse alltså..)

    SvaraRadera
  4. Hej Peter.
    Visst är dom roliga. Hoppas att du gillade bilderna med Ronya.

    SvaraRadera