söndag 14 juni 2009

Nu äntligen har jag valpledigt. Nu har jag jobbat min sista dag innan semestern. Vad skönt! Nu skall jag och Jarre busa järnet och sova middag. Träna att gå i koppel, lära oss att inte bita alla våra gäster. Lars och Jarre har koppeltränat idag. Enligt Lars så börjar det gå rätt bra. Men när jag , Jarre och granntösen skulle gå en sväng ville han inte ens gå utanför tomtgränsen. Så jag får se om jag får en promenad i morgon istället. Jag tror att han var för trött. I natt är det jag som får ta nattpasset. Men det blir nog bra.

Innan jag badar måste jag nog läsa vad man får och inte får göra.

Nu kommer matte hem. Då skall jag sova hela kvällen.

2 kommentarer:

  1. Han är såå fiin..:) Gott att du har semester nu. Det behövs. En blir trött efter nattvaket...:)

    SvaraRadera
  2. Ja man sover konstigt, men ändå bra på något sett.

    SvaraRadera