tisdag 9 juni 2009

Nu är det bara två dagar kvar. Sedan bor Jarre hos oss. Det skall bli härligt med en hund i huset igen. länktar till att få se vilka upptåg han hittar på. Vänner står på kö för att hälsa på oss, Allt känns bara bra. Var iväg och handlade lite saker till Jarre idag innan jobbet. Det blev en mysig filt, ett halsband, en tross och ett koppel. Tror att det kommer att funka bra. Tänk att man tyckte att det var så lång tid kvar tills han kom hem. Och nu är vi där och tiden har bara runnit iväg. Hoppas bara att den stannar upp lite nu. Så vi hinner njuta av valptiden.


4 kommentarer:

  1. Mysigt...:) Ska bli kul att följa Jarre på bloggen..:)

    SvaraRadera
  2. Visst vill man att tiden gör halt,men dess värre är det väl tvärt om nu kommer den att rinna för fort. Se bara på Hanno så stor han blivit.

    SvaraRadera
  3. Hej Anna. Har precis fått mail från MBHK. De startar en valpkurs onsdag 1 juli.kl 18,00-20,00
    Det är 5 onsdagar samt 1 söndagfm(9aug)
    kostar 750:- +medlemsavg.380:-bet till klubbens bankgiro5627-3402 direkt vid anmälan. var noga med namn och vilken kurs det gäller.
    Anmäl till Annica Johansson tel.0525-43030 el. 070-2570439, remne@minpost.nu
    De har öppethus på tisdagar 18,30-20,30 om Ni vill åka dit å hälsa på.
    Är det något Du undrar över förövrigt så kan Du alltid ringa, Camilla har mitt nr.
    Har Du en mail adress så kan sänd mig ett mail så kan vi gå den vägen.Om Du inte hittar mig i tele katalogen:)))
    Hoppas Vi ses:)))))))))

    SvaraRadera
  4. det låter ju intressant. Hade varit kul att gå en kurs. Skall kolla upp med jobbet innan jag anmäler mig.

    SvaraRadera