tisdag 30 juni 2009

Nu har det hänt!!!!

Nu har det som jag har gått och väntat på hänt. Jarre har grävt i mattes rabatt. En djupt grop. Jag lyckas inte gräva så djupa gropar när jag skall plantera. Detta var som sagt väntat, så nu gäller det att hålla koll på att han inte gör det igen.

Vi var och hälsade på mamma och gick en promenad i skogen. Det gick jättebra. Vid slutet på rundan finns en sjö. Han provade på att bada, men gillade inte att bli blöt. Fast jag tror att det var skönt, för han saktade ner andningstempot.




Måste vila ibland.







4 kommentarer:

  1. Så fina bilder du har lagt in idag..:)))

    Lycka till med gräsmattan. Min ser ut som en vandring på månen. "Hööl" överallt...:)))

    SvaraRadera
  2. För mig är det rabatten som ryker.

    SvaraRadera
  3. Ja mina med Sally & Joyce e som värsta grävlingar. Inte så kul i rabatterna:(
    Men jag kan förstå dom för man blir lite tossig i denna värme.:))

    SvaraRadera
  4. Nu har jag hällt vitpeppar i rabatten, får se om det hjälper.

    SvaraRadera