lördag 6 juni 2009

Är det någon som vet?

Härom kvällen var jag hos våran vän Janne. Han hade en underbar buske med en massa blommor. Men han visste inte vad det var för buske. Jag sa att jag lägger ut den på min blogg, så får vi se om någon läsare kanske vet. Det tyckte han var en toppen ide. Så är det någon som vet vad det är för en buske? Och om han kunde få några skötsel tips. Tog ett foto på busken och även ett på blomman. Syns lite dåligt, för det var skymning. Men om ni vill kan jag gå till Janne och ta ett kort i dagsljus.



Om en vecka är det fullrulle i huset. Skall bli härligt med lite liv i huset igen. Om ni inte har fattat, så flyttar Jarre in på fredag. Det är en lååång vecka kvar.

3 kommentarer:

  1. Ser det inte ut som nån sorts hortensia?.Du får säga till din kompis att han tar med sig blad och blomma till handels trädgården, så borde ju dom kunna tala om vad det är.
    Jag hoppas att du har fel och att veckan går JÄTTEFORT... det bara måste det.

    SvaraRadera
  2. Gräv upp den och ta med den hit. Den va ju fin ju. :)))

    Ulvgårdens Jarre. Smaka på den du..:))))

    Kram

    SvaraRadera
  3. ja BM vist är den fin. Blev jätteavis själv.

    Sussanne. Jag vill oxå att veckan går fort. Längtar så jag blir sjuk.

    SvaraRadera