lördag 13 juni 2009

Det känns som om han har börjat accepterat att han bor med oss. Samtidigt har han inte så mycket att välja på just nu. Jag blev utskälld när jag kom ner efter bloggandet igår. Vakt instingterna har redan börjat ta fart. Eller så blev han rädd. Märkte idag att det inte är någon ide att köpa dyra leksaker. dom roligaste leksakerna är äggkartong och pappersrulle. Nu jobbar jag bara en dag till och sedan är jag valpledig.




Jag har en egen säng


Fick en sån skön bild när han är i farten.





3 kommentarer:

  1. Fina kort. Han verkar vara lika busig som Joyce, fast hon gillar faktiskt sina nya leksar jättemycket speciellt grisen. Annars gillar hon mina innetofflor dom vill hon bära ocg gnaga på..får väl köpa nya snart..hihihi

    SvaraRadera
  2. En underbart vacker kille...Jarre alltså...:)

    Hanno leker fortfarande helst med allt annat än sina leksaker...Brödrosten, mixern mm....:)

    kanske dags att fostra lite nu? :0 :)

    SvaraRadera
  3. Jag bara hoppas att inte Jarre börjar leka med brödrostar och liknade. Han busar haela dagarna och på kvällen bara han sover.

    SvaraRadera