torsdag 17 september 2009

Slyngelåldern flyttar in!

Nu märker vi tendenser hos vår vovve att en slyngelperiod är på gång. Då gäller det att vara konsekvent Får se hur länge denna period håller i sig. Men det är till att visa vem som bestämmer. Jag kan ju säga att det inte är Jarre, som skall bestämma.

Tog en tur i skogen idag med Sandra och Lobo. Sandra lurade ut mig i riktiga skogen, Inte den som jag brukar gå i med mortionsspår att följa. Här var det till att klättra över stockar, och krypa under grenar. Man märker hur ovig man är när man gör sådana promenader Blöt i skon blev jag också. Men vi hade i allafall tur med vädret.





4 kommentarer:

  1. Det här är den första, sen kommer den andra och några till..Slyngelåldrar alltså...hehe...:))

    SvaraRadera
  2. Vi har varit förberedda på detta. man kan säga att vi har väntat oss slyngelåldern. När Östen hade sin var vi helt oförberedda. Den överaskade oss helt. Men nu vet vi vad som gäller.

    SvaraRadera
  3. Jag är inte förberedd än..Händer alltid nåt som jag blir förvånad över...:))

    SvaraRadera
  4. Klart att det händer saker som vi inte är berädda på. Men denna gång har vi vetskap att något skall hända. Bara inte hur eller när.

    SvaraRadera