torsdag 10 september 2009

Lygande farkost!

Vi har haft en luftballong över vårat hus idag. Den "sprutade" eld så det lät skumt. Men jarre brydde sig inte. Bra va! Han hade massa spring i benen. så vi busade så han fick springa av sig lite. Det är inte lätt att vara hund i vårat hus just nu. Vi är båda vrålförkylda och orkar inte gå långa promenader. Då är det bra att vi har en trädgård. Där kan jag stå och lotsas hoppa på honom. Och han springer som ett jehu. Sedan går vi in, och han lägger sig och vilar. Man blir trött av att springa så mycket.











2 kommentarer:

  1. I en sån där farkost skicka vi upp farsan en gång för länge sedan..fatta inte att han våga , det skulle då inte jag.:)

    SvaraRadera
  2. Inte jag heller. jag är alldeles för höjdrädd, för att åka luftballong. Men jag tror att det är en mäktig upplevelse.

    SvaraRadera