fredag 4 september 2009

Skogs promenad!

Nu har Jarre gått sin första riktiga långpromenad. 7,5 km blev det. Gick alldeles utmärkt. Jag bjöd med mig Peter och Ronya på promenaden. Vi hade tänkt gå 5 km i stenshult. Men när vi kom till där man kan välja att gå 5 km, 7,5 km eller 1 mil. Så tyckte vi att det var så härligt i skogen så vi valde 7,5 km. Jag kan varmt rekommendera stenshults motionspår.




Man kommer fram till en sjö som heter tokevattnet. Peter kastar ut en pinne för att lura i hundarna i vattnet.


Men det är bara Ronya som hoppar i.

Jarre sitter tryck kvar på land




Varför skall jag gå i vattnet, när jag har en som hämtar pinnen åt mig.



6 kommentarer:

  1. Visst är dom. Och jag kan säga att det var helt underbart att promenera i skogen.

    SvaraRadera
  2. Kul för Jarre att promenixa med en kompis. Det ser väldigt trevligt ut där ni gått, och fina bilder som vanligt.:))

    SvaraRadera
  3. tack tack. Vi får åka dit någon gång. Det är en jättefin skog.

    SvaraRadera
  4. Ja det blev ju bra bilder Anna! Tillome jag fastnade ju på kortet! Det var verkligen en trevlig tur du fick med mig på, det får vi göra om.. :)
    /Peter

    SvaraRadera
  5. Absolut. Jag är på om du vill prommenera.

    SvaraRadera