fredag 11 september 2009

På besök hos Lobo!

Jag var så trött på att sitta och glo på väggaren här hemma, och Jarre behövde aktiveras. Så när min vän Sandra ringde och hörde om vi ville komma på vofflor, Tackade vi JAAAAA... Jag talade om att vi var förkylda, men Sandra sa att det var dom oxå så det var inget problem. Jag ville oxå se hur det var med min ork. Så till Sandra och Lobo vi drog.






Först busade vi i trädgårn, sedan blev det en liten promenad.




Jarre kom på att Sandra hade godis i fickan.


Och då kan man få hundarna till att sitta hur fint som helst.
Imorgon bär det av till Skara, och Jarres första utställning. Mycket spännande.

2 kommentarer:

  1. Spännande är bara förnamnet.. undrar om en får sova nått i natt. Tror jag börjar bli nervös:)) Vi ses i morron bitti:))))))

    SvaraRadera
  2. nervös är jag inte. men jag tycker att det ska bli jättekul och spännade.

    SvaraRadera