torsdag 30 april 2009

Idag har jag varit fröken på jobbet. Två nya killar som skall sommarjobba hos oss, har varit och arbetstrännat hos oss idag. Jag fick ansvaret att lära dom. Två jätteduktiga killar som lärde sig snabbt. Men det blir lite stressigt ibland när man skall göra sitt egna jobb och även hjälpa dom nya. Men det gick bra. kul att det händer något annorlunda på jobbet än det gamla vanliga.



Men jag fick med mig några säckar jord hem så jag kan plantera om mina sommar växter. När man jobbar på ett av Uddevallas största arbetsplatser är det inte svårt att få tag i det man behöver. På torp finns det mesta.


Nu sitter jag här vid datorn, och har blivit serverad ett glas cider av min förtjusande man, och väntar på maten som han lagar till oss. Ibland är livet gött att leva.

4 kommentarer:

  1. Det låter riktigt trevligt... Å visst e livet härligt... nästan jämt..:))

    SvaraRadera
  2. förs det mesta iallafall. Den dan man har vaknat på fel sida och allt bara går emot en, då är det jobbigt att leva. haha

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå ha middagen serverad..:)

    SvaraRadera
  4. han är redan upptagen.hehe

    SvaraRadera