måndag 27 april 2009

Ja jag glömde skidorna!



Kände redan igårkväll att jag skulle behöva ta en promenad med dom här idag. Jag känner mig bara så löjlig, och när jag möter någon tänker jag "ja jag har glömt skidorna". Men det gör gått för mina spända axlar och skuldror.




Men det är rätt skönt när man väl har kommit ut. Jag trodde att det skulle vara kallare ute än det var så jag hade klätt mig lite för varmt. Men bättre det än att frysa.

Jag brukar alltid vara populär när jag går förbi dagiset. Men nu mer ser dom mig inte längre. Jag tror inte att dom såg mig förut heller. Det var nog Östen som var den stora idolen.










Så här ser en av Uddevallas gångtunnlar ut. Lite tråkigt tycker jag. Men vi har en som dom har målat väldigt bra. Skall försöka ta den svängen någon gång.















När man kommer hem ser man att det finns en massa jobb i trädgården bör göras.






Bland annat växer det sådanna här i rabatten. Dom har jag inte planterat eller tänkt odla. Men dom blommar ju så varför inte.....


Nä detta anser jag är ogräs så dom skall bort. Men jag har inte haft lust eller ork och inte riktigt tiden heller. Men jag får väl rycka mig i kragen och ta tag i rabatten innan den gror igen.


Nu skall jag snart åka till jobbet. Men vi ses när vi ses.


Anna

3 kommentarer:

  1. Kan du filma och lägga ut om du ska gå med stavarna och valpen samtidigt...hahaha...:) :0

    Du kan ju lägga in bilder ju...:) Tänk så fina bilder du kan ta sen när J kommer hem...:)

    Ha de gött...:)

    SvaraRadera
  2. Dom där pinnarna är mycket trevliga ,när man kommit över den där känna sig löjlig spärren. Det tog lång tid innan jag skaffade mig ett par, för en tyckte ju att det ser för j.....t ut. Men efter att ha provat så köpte jag mig inte bara ett par utan två. Då finns det pinnar till fler som vill. Man får ju upp flåset bättre med såna, än om man går normalt. Så är det i allafall för mig.

    SvaraRadera
  3. Jag har sett att det finns typ som ett skärp, där man kan sätta fast koplet så att jag kan gå med stavar. Ja blir förvånad själv, när det gäller korten.

    jag tycker att de är bra träning med stavar. men jag behöver bara glömma tanken på skidorna.

    SvaraRadera