söndag 26 april 2009

Hans namn var Östen













Han flyttade in hos oss på valborgsmässoafton 1999. 9 månader gammal. Med mycket bus i kroppen. Vi hade varit och tittat på honom och hans bror en vecka tidigare. Då fick han tag i min mans klackring och höll sig krampaktigt fast. "snälla ta med mig hem".






Han gav oss en massa glada skratt och vi saknar honom varje dag. Han flyttade till himmelen november 2008. Vi sa: Aldrig mer en hund om man måste gå igenom en sådan sorg. Men tiden läker sår säger dom ju. Och till sommaren kommer mister "J" att flytta in till oss. Tiden går bara försakta just nu.


Din matte för alltid

Anna




5 kommentarer:

  1. Det var en fin vovve, och vilket coolt namn han hade. Det är ju alltid tragiskt när ens kamrat dör, men så är ju livets gång. Vi ska ju alla den vägen vandra. Du kommer nog att tycka att det är härligt när det blir liv i hemmet igen.
    Ha det gott i vårvärmen :))

    SvaraRadera
  2. han hette Örk när vi köpte honom, så då döpte vi om honom till östen, för han föddes i en Ö-kull.

    SvaraRadera
  3. Hallå igen !!
    Nu ligger Du som länk hos mig.:)

    SvaraRadera
  4. Tack! Tänkte att jag skulle lägga dig som länk här hos mig. Men jag hittar inte vart jag kan göra det.

    SvaraRadera
  5. Hej!!
    DU gå till layout. Tar sedan länklista, och där kan du länka de Du vill..:)

    SvaraRadera