tisdag 28 april 2009



Efter att ha gett upp att sy med symaskinen, fick jag besök av min mamma. Vi tog en smaskig fika och skvallrade om allt som hade hänt sen sist. Det var mycket trevligt.
När mamma hade åkt hem, gick jag för att se vad Lars höll på med. Han hjälpte grannen med att kapa ner lite träd. Jag hjälpte till med att stoppa bilar så dom inte fick vedkubbar på taket.

Kvällen slutade med att jag flöjde med grannfrun och barnen in och åt kvällsmat. Barnen är så gooa. Man blir så glad i deras sällskap. En mycket trevlig eftermiddag och kväll, trots att min symaskin inte ville vara med och leka.

4 kommentarer:

  1. Jag tror bestämt att ...Anna tycker det är skitroligt att blogga. Du är ju flitig som en myra..:))

    SvaraRadera
  2. Jag vill ju hålla min blogg intressant. och rolig att läsa. Sedan ville jag hålla er lite på sträck bänken förut.

    SvaraRadera
  3. Jasså!!!!!:0 Sträckbänken va de ja.....:)

    SvaraRadera
  4. Ja man kan ju inte ge sig direkt.hehe

    SvaraRadera