söndag 12 september 2010

När jag tog bort sängen från mitt tv rum, fick jag en madrass över. Den delade jag på och sydde ett nytt överdrag till, så fick Jarre en ny säng. Mycket bra då den andra hade spruckit och han hade tagit ut allt vadd. Är mycket nöjd med detta.

Här kommer lite bilder från det att jag och Sandra tog en promenad med Jarre, Aska och Lobbo i torsdags. Aska och Jarre har så roligt ihop.

Nu blir det ett pass på Friskis och svettis. Fick se att det blir ett medelpass istället för ett baspass. Jag kommer att vara död när jag kommer hem. Men jag får köra på så mycket jag orkar. 


2 kommentarer:

  1. Fin säng Jarre fått. Härligt med massa kompisar på promenad

    SvaraRadera
  2. ja sängen blev bra. Har andra delen kvar om han får försig att tugga isönder denna.

    SvaraRadera