onsdag 1 september 2010

Har försökt att blogga i flera dagar. Men det har bara viljat strula för mig. Då blir jag irriterad och ger upp. Men idag fungerade det. Så här kommer ett inlägg.

Jag var hemma från jobbet igår då en förkylning har smugit på mig. Men idag skall jag gå.

I söndags var jag iväg och kollade på en träning som våran kennel annordnade. Det var intressant att se, och skönt att även vana tävlingshundar ignorerar sin ägare ibland. :)).


 Joyce testar på skydd.
 Jessie oxå.
 Sedan var det Exies tur.

2 kommentarer:

  1. Tjena!!
    Fina bilder du fått igen!! Martin tyckte det var en mycket givande dag, och allt hade väl i princip flutit väl. Synd bara att jag missa pga jobbet , hade ju gärnat vilja vara med. Men men det går la fler tåg:)

    SvaraRadera
  2. För mig som bara var åskådare så var det en intressant dag. Kul att se hur andra gör när dom trännar sina hundar. Tycker oxå att det var synd att du inte var med.

    SvaraRadera