onsdag 15 september 2010

Då har hösten första förkylning kommit. Har iallafall en förkylning varje höst. Förra året fick jag influensan oxå. Men det hoppas jag att jag slipper i år. Det är jobbigt för man blir så orkeslös. Varför får jag detta nu när det händer en massa roliga saker runt mig som jag vill vara delaktig i.


Lars åkte med Jarre till veterinären igår igen. Vi tyckte att han inte hade blivit bättre i rumpan, och vi ville kolla hans analsäckar igen. Men denna gång visade det sig att han hade fått ett fukteksem. Nu är det den vanliga tratten som gäller. Han är inte heller så pigg på att vi smörjer honom med salva där bak. Då har vi ett litet krig. Men vad skall man göra, det är ju för hans bästa så han blir frisk. Så jag och Lars krigar på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar