söndag 19 september 2010

Jag åkte ut till Sandra igår för att få en skogspromenad. Jag ville även se hur mycket ork jag hade nu efter förkylningen, och det gick bra. Jarre och Aska springer och leker för fulla muggar, och jag och Sandra går och skvallrar. Det är så mysigt att göra dom här skogs promenaderna. 

När vi hade gått en bit in i skogen så sprang hundarna en bit före oss. När vi närmar oss dom så ligger Jarre ner och jag undrar vad som kan ha hänt eller om han har blivit trött. Men när vi kommer fram ser vi att min hund som inte gillar att bada ligger självmant i en vatten pöl. Förstå min förvåning!Han vill ju inte ens sätta sig ner om det har regnat, och ligga är helt otänkbart. Men nu hade han lagt sig självmant i en vatten pöl och såg hur nöjd ut som helst.


2 kommentarer:

  1. Härlig sketgris!!! hade nog sprungit sig svettig och behövde svalka;)

    SvaraRadera
  2. Nog var det så. Men jag blev bara så förvånad.

    SvaraRadera