söndag 8 november 2009

Träning med Joyce som störning.

Martin, Joyce, Lars, Jarre och jag åkte till Stenhult och tränade på grusplanen. Det är bra att få lite störning i träningen. När vi är själva fungerar det för det mesta superbra. Men har man lite störning får man jobba lite extra med Jarre. Det är väldigt bra träning för oss och Jarre. Glömde kameran hemma, så korten är kanske inte dom bästa. Mobilen är ju inte lika bra.

Kolla vilket Polen väder vi hade.


Lite bus fick det bli.








Tog efter träningen en promenad i skogen.

Lite fika fick det också bli.

Lite svårt att ligga still när syrran ligger bara en bit ifrån.

8 kommentarer:

  1. Fuskigt att jag skulle behöva jobba när ni är ute och har skoj:(
    Men det är ju bra att ni tränar doggarna, det behöver dom.
    Martin säger att det saknas nårra kort när doggarna inte ville lyda utan bara bråka. Det ser ut som det kommit in en ulv på ett av korten , vilka ögon...huuuuu. Men annars tar den fin kort.
    Martin tackar för en trevlig dag, får snart göras om:)))))

    SvaraRadera
  2. Martin ljuger. jag tog bilder på allt som hände. så några bråkiga hundar vet jag inget om. Hehehe. Du får hälsa Martin tillbaka att vi är nöjda med dagen oxå.

    SvaraRadera
  3. Så duktiga ni är, jätte bra att börja med lite följa övningar i deras ålder, och med lite störning. Hör gärna av Er nästa gång ni tränar.

    SvaraRadera
  4. Vad duktiga ni är, det är ju så att hur bra de än kan momenten när man är själv så behöver de störningen från andra. Ser mysigt ut i skogen trots dåligt väder. Det där med bråkiga hundar tror jag inte en sekund på:))

    SvaraRadera
  5. Häng gärna på med nästa gång. jag talar om när det händer. Och Inga vi har inga bråkiga hundar hehe. Dom är så snälla och fina så.

    SvaraRadera
  6. Jag har sänt ett mail till dig Anna. verkar vara lite svårt för oss att träffas, vi som går på schema. En vardag kanske kan vara ett alternativ men då vet jag att du Ingan kanske får problem, kanske någon dag när du inte jobbar hel dag.

    SvaraRadera
  7. Hej på er!
    Jag är ledig Fredagar men kan tyvärr inte de närmaste 2 fredagarna. Måndagen den 16/11 är jag ledig i fall någon av er har lust kan vi kanske träffas då.
    Hör av er i så fall.
    Ha det gott så länge!
    Ingan

    SvaraRadera
  8. vi har tänkt oss söndagen den 6 december. kan du då?

    SvaraRadera