måndag 16 november 2009

Jarre har varit på semester.

Jarre har tillbringat helgen i Lysekil. Vi har jobbat hela helgen, och det hade varit synd om honom om han hade varit ensam hemma så många timmar. Vi frågade Lars mamma och hennes man om dom kunde tänka sig att passa Jarre. Och det kunde dom. TACK SÅ VÄLDIGT MYCKET ANNIKA OCH BENGT!!!! Vi är väldigt tacksamma, det betyder jättemycket för oss att veta att Jarre har det bra medans vi jobbar.

Jag kände att jag inte ville göra resan ut till Lysekil själv. Mörkt och tråkigt. Så jag frågade min fina arbetskamrat Jossan, om hon ville åka med. Det hade hon lust med. Efter åt följde hon med hem och busade med Jarre.


Jarre fick en stor kram av husse oxå.
Han är inte så liten längre. Sju månader som han har blivit.



4 kommentarer:

  1. Vilken tur du har Jarre som har en sådan snäll "farmor o farfar". Men du blev väl glad när matte kom o hämtade dig. Grattis lilla gubben från halvbrorsan Farkas.
    vi ses snart.

    SvaraRadera
  2. jag blev överlycklig när matte kom. hade saknat henne och husse jättemycket.

    SvaraRadera
  3. Tänk vad Jarre tycker det har varit sköööööönt att vara på semester, och slippa mattes & husses tjöt, sitt, ligg, stanna och sitt igen.
    Hihii... skoja bara...:)
    Kram på er:)

    SvaraRadera
  4. Tror inte alls att du skojade :)). om inte annat så tyckte nog Jarre att det var gott att bli bortskämd ett tag. Få winekorv, tugga på tuggbenet tills det tar slut osv.

    SvaraRadera