torsdag 5 november 2009

Inventering!!!!!

I tisdags hade vi inventering hela dagen. Vi började jobba klockan 06,30. Jag var inte hemma förrän 00,00. Jag fick min första lokation klockan 7,00, När klockan var 16,00 var jag äntligen klar med den. Det var tusen olika småsaker. Kan säga att när klockan var 14,00 var jag ganska trött på den lokationen.

Det är nackdelen med att jobba i affär, att varje år inventera. Men vi har ganska kul den dagen i alla fall. Jag har turen att jobba i en affär där dom stänger för inventering. Det är inte alla affärer som gör det. Oturligt nog använde jag muskler som jag inte brukar använda, så jag har fått en fruktansvärd träningsvärk. Har svårt att gå när jag har suttit still en stund. Nu är det iallafall över för i år.

4 kommentarer:

  1. Oh, fy en sådan lång dag, men jag förstår att det är nödvändigt för en affär. Ska själv jobba nu i helgen, det gör väl du oxå, jobbar helger menar jag, inte så kul när alla andra är lediga.Men man får vara glad att man har ett jobb. Regn o rusk i dag, ska snart ta en promiss med hundarna, regnkläder får det bli.

    SvaraRadera
  2. jag jobbar varannan helg. vilket är bra att man får vara ledig en helg. Har hört dom som jobbar ena lördagen och andra söndagen. Men jag har inte ont av att jobba helg. tycker att det är gott att vara ledig i veckan.

    SvaraRadera
  3. Ja susanne det var jobbigt värre, men kul.

    SvaraRadera