söndag 22 november 2009

Jarre förbrukar leksaker på löpandeband nu. Verkar som om han har ett större tuggbehov just nu. Kom på ett jag har en massa stuvbitar liggandes. så jag tillverkade en leksak till honom. Jag tror att han blev nöjd med den.


Var hemma hos mamma och hälsade på idag. Vi tittade på hennes bilder i datorn. Hittade denna fina bild på mig och Jarre, när han var liten. Öronen på svaj och pytte, pytte liten. Vi är på en av hans första skogspromenader. Svårt att fatta att han har varit så liten.
Mamma har lyckats med en jättebra bild.




7 kommentarer:

  1. Hej Anna !!
    Håller med dig, vilken fin bild. Han e ju jätte söt.
    När man ser dom nu så kan man inte fatta att dom varit så små, dom har ju bara rusat i höjden. Tiden går för fort:))

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Jättefin bild på er båda. Synd att de växer så fort.
    Hörrudu du! Den där leksaken ser ut att vara gjord av mina gamla gardiner. Känner igen tyget.
    Ha de`!
    Ingan

    SvaraRadera
  3. Då har vi lika gardiner då Inga. för det var gardiner jag sydde av tyget.

    Ja tänk Susanne vad små dom var när dom kom till oss. Pytte pytte små.

    SvaraRadera
  4. Tack Anna !!!!
    Jag härma din leksak till Joyce, som oxå är i behov av massor att bita i. Jag tog ett gammalt rosa lakan och knöt massa knopar på. Åhh.. tänk vilken succe det blev. Den var jätte toppen, så många tack för tipset:))

    SvaraRadera
  5. Ja, hjälp vad tiden går o så himla gullig han är. Har kort på Farkas när han är liten och man kan inte förstå att han nu är 20 månader,var tar tiden vägen.
    Första advent på Söndag, får ingen större inspiration i detta vädret, men kul ändå med stjärnor och ljusstakar, ska köpa en liten gran att ha ute med ljus i, så att det lyser upp lite i mörkret.

    SvaraRadera
  6. Ja du Fia, har lyssnat på julmusik i två veckor. Känner att man hinner bli trött på julen innan den har kommit. Det är nackdelen med att jobba i butik.Men men adevent är här och det är bara att se det possetivt.

    SvaraRadera
  7. Visst var det en bra ide Susanne. Jarre leker med sin ofta. har fler på lager. Man sparar en slant oxå. Tror att jag åker till Ullared för jarres skull. Det är mest till honom jag skall handla. Inte långt kvat nu.

    SvaraRadera