lördag 2 april 2011

Häromdagen såg jag att Jarre hade en massa spring i benen. Det har bara blivit promenader med koppel nu ett tag. Så jag började redan på jobbet tänka vart vi skulle kunna gå så han kunde springa lite fritt. Har en massa bra ställen, men jag hade inte lust att sätta mig i bilen igen och åka iväg. Då kom jag på att vi har ett område där man kan gena över ett berg. Det blir typ som man går i skogen mitt i stan. Så där gick vi i dag. Skall gå där fler gånger, för Jarre verkade gilla det. Vi gick till och med vilse. Eller inte vilse kanske. Men vi kom fram på et helt annat ställe än där jag hade tänkt. Så vi vände och hittade rätt spår.



 Jag hittade en pinne, vilken lycka.

 Fick även plaska i vatten.
Hittade en ännu större pinne. Total lycka!!!

2 kommentarer:

  1. Där går vi med våra hundar ibland också. Härligt att ha en skog så nära.

    SvaraRadera
  2. Tycker att det är så härligt att bo centralt men ändå i ett naturområde.

    SvaraRadera