måndag 14 mars 2011

Nu har vi kommit igång med träningen igen. Det verkar som om Jarre har behövt lite betänketid, för nu funkar det mycket bättre än förut. Det kan oxå bero på att jag är med Hoffar i väst och tränar ibland. Där får jag en massa tips på hur vi skall träna. Dels så har jag folk med mer kundskap än jag att fråga. Men så märkte jag vi förra träningen att man lär sig mycket bara av att titta hur dom tränar. Jag kunde tyvärr inte träna Jarre vid det tillfället då jag hade problem med min häl. Är väldigt tacksam för att vi får vara med dom och träna, med tanke på att Jarre är en katt bland hermelinerna där. ;)

2 kommentarer:

  1. Super Anna!! Va roligt att Jarre tycker det e skoj. Själv tränar vi för fullt för ett BH så fort som möjligt, och sedan blir det IPO för vår del. Joyce tycker det e så himla roligt och då blir man ju taggad själv. Säg till Jarre att det inte e fel på att vara en katt bland hermelinerna ,när man e så snygg som han;))

    SvaraRadera
  2. Hehe nä det har du rätt i. han är ju snyggast förståss. Och roligt har han.

    SvaraRadera