tisdag 11 januari 2011

Jag har gått med i ett hundforum. Det heter allt om hundar.com. När jag har sökt om div saker på nätet när det gäller Jarre, så har jag hamnat på detta forum. Problemet var att om man inte var medlem så såg man inte alla svar eller frågor. Så jag bestämde mig att bli medlem.

I detta forum sökte jag på kvalster allergihundar. Där stod mycket matnyttigt. En sak jag fastnade för var ett schampo som heter Prob Tjärschampo. Många tvättade sina hundar med detta och dom blev klådfria. Tänkte att det är värt att testa.


Var dock ett problem. Ingen Zooaffär i Uddevalla säljer denna produkt. Efter en massa om och men hittade jag Zooaffären Byrackan i Vänersborg, som hade detta i sitt lager. Jag och Jarre begav oss till Vänersborg och införskaffade schampot. 109 kr för 250 ml. Inte så fasligt dyrt. Så nu skall vi börja tvätta Jarre i detta. Hon i affären sa att det hjälper inte med en gång. Utan efter ett par tvättar. Men håll tummarna att det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar