söndag 30 januari 2011

Igår var vi hos Sandra och Anders på Älgstek. Kom fram till att jag inte gillar älg. Men mätt blev jag ändå. :) Efter maten spelade vi golf på tv:n. Dom hade ett Wii, och så här snygg var min gubbe.

 Lars laddar för att slå ett slag på golfbanan.
 Vi stannade över hos Sandra och Anders. Sov inte särskilt mycket, då Jarre började pipa varje gång han hörde dom andra. Men lite sömn fick vi i allafall. Jag och Sandra tog med oss Aska och Jarre på träning med ett gäng hoffar. Det var himla kul. Mina förväntningar på Jarre var låga, men det funkade jättebra.
 Han hade så mycket att hålla kollen på i början, så vi tog det lugnt.
 Men efter ett tag lugnade han ner sig och vi kunde börja träna.
Sandra o Aska.
Jag skall hänga med nästa gång oxå. Det är jättebra att träna med störning. Och det är inte så många gånger man har tillfälle till det. Vi får ta det pö om pö, sakta men säkert komma igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar