lördag 5 december 2009

Schäferhundklubben Såtenäs.


Tidigt i morse drog vi iväg till Såtenäs, för att se hur ett IPO prov ser ut. Det var kallt och regnit, så bättre väder hade vi önskat oss. Men det var bara till att palta på oss. Såg förs när dom spårade. Sedan var det lydnad, och sist skydd. Mycket intressant att se. Vi hade tur att Fia var med och kunde förklara för oss okunniga vad som pågick. Vad hundarna missade på och vad dom gjorde bra. Camilla förklarade också en del. Jag kan ju ingenting om detta, så det kändes skönt att ha lite stöd.




Pigga och glada.

Lydnad
lydnad

Lydnad

Lydnad
Skydd

Skydd

skydd

Skydd
Skydd
Skydd
Farkas
Vi hade en spjuver med oss. Han bråkade med oss alla.


5 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jätte kul att äntligen få träffa dig. Visst var det kallt, jag frös även när jag kom hem o in i värmen, nu börjar jag att tina upp litegrann. Ska sätta mig framför brasan med en himla bra bok jag har av: Dan Brown "den förlorade symbolen" Ses i morgon Bra kort föressten

    SvaraRadera
  2. Det var kul att träffa dig oxå. framförallt att få ett ansikte på personen som man hör av på dagarna. Skall bli kul imorgon.

    SvaraRadera
  3. Hej där!!
    Det var ju absolut inget fel på dina kort.
    Fredde det rackarn, han ska få en bamsekram nästa gång så kanske han håller sig lugn;))

    SvaraRadera
  4. Hörru Fia!!!!
    Ser att du köpt samma bok som jag. Du får inget knysta om innehållet. Det är säkert lika bra som dom andra.
    Tjingeling;))

    SvaraRadera
  5. jag tog Fredde i öronen. Men det hjälpte inte. han är en riktig spjuver.

    SvaraRadera