torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!

Önskar
Jarre med familj

4 kommentarer:

  1. GOTT NYTTT ÅR till Er också. Hoppas allt är väl. Idag blir det lugnt.Tidig promenix med Sally iallafall, för hon kommer att skita på sig senare när raketerna kommer igång. Hoppas bara att det inte smittar av till Joyce. Idag sitter vi barnvakt så det blir mycket lugnt, om man säger så, de yngre får fira för oss med.
    Ha det nu så gott så hörs vi av fram över.
    Kramar Susanne med familj.

    PS. Har du tittat på listan med utstälningar??

    SvaraRadera
  2. oj så tidigt du är uppe, har jobbat två nätter, i morse var det -21 grader när jag kom hem, så någon hundgård blev det inte i dag.
    Kram Jarre o Ett riktigt Gott Nytt År

    SvaraRadera
  3. Susanne, jag har inte kollat ännu. Får ta tag i det efter alla helger. Här blir vi 18 pers. Raketer och god mat.

    Fia, jag har jobbat i dag. Hade jag inte det så hade jag inte varit uppe så tidigt.

    SvaraRadera