måndag 19 oktober 2009

Burr vad kallt!

Nu har hösten eller vintern kommit till Uddevalla. Burr vad jag fryser ibland. Får klä på mig vinterkläderna, jag är ju lätt frusen av mig. Så idag var det dax att byta sommar täckena till vinter täcken. Vill ju inte ligga och frysa när man skall sova. Jarre var så vänlig och hjälpte till att bära täcken och utforska smutstvätten. Var lite rädd att jag inte skulle ha kvar mitt täcke, men det gick bra.




Lars har idag städat min dator. Den har blivit som ny. Problemet är att jag inte riktigt vet hur den funkar nu mer. Men Lars har lovat mig att jag inte kan förstöra den om jag trycker på knapparna. Han har låst alla funktioner som jag inte skall röra. Dessvärre är att vi glömde att spara mina mailadresser till mina vänner. Så ni som läser detta, kan inte ni skicka mig ett mail så jag får eran adress igen, please!!!!

6 kommentarer:

  1. Håller med dig om att det är kallt. trots att jag nått den åldern då man blir väldigt varm emellanåt så har jag frusit som en hund idag.
    Hoppas ni sover gott inatt nu:)

    SvaraRadera
  2. Täckerna gjorde gott. Längtar redan till sommaren.

    SvaraRadera
  3. Regn o rusk, inte kul, kallt, ja, jag gillar när det är lite kyligt, varma kläder och bra på fötterna, men visst när graderna kryper ned till 10 minus då kan jag hålla med om att det är lite kallt.

    SvaraRadera
  4. hoppas att det dröjer länge innan det blir så kallt.

    SvaraRadera
  5. Hallå där!! välkommen i klubben här har du en till som fryser som attan:( fyyyyyyy..., tycker det är kallt överallt inne,ute, på jobbet , var en än är . Måtte sommaren snart komma till baks:)
    Ha det gott i eran nybäddade binge så ses vi till lördan:)))

    SvaraRadera
  6. Du är rolig du. På vintern fryser du, och när det är varmt och skönt rinner du bort. Ni är välkomna.

    SvaraRadera