torsdag 13 augusti 2009

Vart tog hunden vägen?

Efter att ha legat sjuk i influensa sedan i måndagskväll, lyckades jag ta mig upp ur sängen i morse för släppa ut Jarre i trädgården. Tänkte att Lars skulle få sova lite. När vi kom ut märkte jag att vi inte har någon hund längre. Han har blivit en älg. Långa ben och stora öron. Tänk vad mycket det händer med honom nu. Var bara "borta" ett par dagar och så har han växt.

Vill inte riktigt vara med på att ställa sig. Får öva på det.

Att bli kliad på magen är mycket bättre.


Var och hälsade på mina farbröder i Lidköping. Det var inte svårt att få dessa äldre herrar ner på golvet.

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!! ja där kom ju förklaringen till varför du inte var på klubben i tisdags, vi var nämligen där och ville leka med Jarre. Vad skönt att du kommit upp på benen igen.:)) var det den här svininfluensan eller ??:))
    Ha det gott och forsatt krya på dig:))

    SvaraRadera
  2. Det är skönt att må bättre, fast det tar ett tag att få orken tillbaka. Jag hade nog bara den vanliga varianten. Men även den slår ut allt. Joyce får leka med Jarre en annan gång.

    SvaraRadera