lördag 8 augusti 2009

En tripp till Munkedal

Ni som följer både min och Susannes blogg, vet redan om att vi var och hälsade på Joyce och Susanne i går. Men för er som bara följer min blogg, så tänkte jag att jag skulle berätta det för er.
Vi spenderade en jättemysig förmiddag, med promenad och fika. Plus en massa bus för Jarre. Dom två gillar verkligen varandra. Ibland bråkar dom och i nästa sekund pussas dom. Världens underbaraste hundar.

Dom är väldigt lika. Men Jarre är till vänster och joyce till höger.
Busarna




Sally var med förstås




Susanne försöker ta ett fint kort på godingarna Men det var inte lätt.



Jag vill också passa på och tacka våra underbara vänner som bjöd på en trevlig och kul 40-års fest igår. Ni vet vilka ni är.

2 kommentarer:

  1. Hej Anna !! Tackar för senast. Jag måste säga att jag är lite avis på din kamera, den tar väldigt fina kort.Du förstår väl det att jag snor hej vilt?!! :)))))

    SvaraRadera
  2. sno på du bara. vill du så kan jag maila dig bilder oxå. och tack själv.

    SvaraRadera