torsdag 27 augusti 2009

På promenad

Igår var vi och promenerade vid Bjursjön. Inte världens bästa bilder. Men ändå något. Känner mig lite som världens sämsta bloggare nu. Det händer ju inget på denna bloggen. Vet själv hur besviken jag blir när det inte är nya inlägg på dom bloggar jag följer. Men jag tycker att det är roligare att skriva när det har hänt saker och inte om att Jarre har legat och sovit, lekt med sina leksaker osv. Men Men jag får försöka bättra mig och se ur Jarres synvinkel. Han upplever ju en massa saker hela dagarna.

Som sagt så var vi och promenerade vid Bjursjön i går. Vädret var ju underbart på kvällen. Hade tänkt att låta Jarre få springa lite fritt, men det var så många joggare i spåret. Så han fick gå kopplad. Det har han blivit väldigt duktig på. Träffade en och annan hund oxå. Jarre uppförde sig galant. Skönt. för man är lite nervös i möte med andra hundar. Hur dom skall reagera och hur Jarre skall bete sig. Men det gick som sagt bra.













4 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaks!!har allt väntat på att du ska blogga:)) Härliga bilder;)

    SvaraRadera
  2. Ibland är det bara så att det inte händer så mycket. Jarre ser i alla fall ut att trivas på sin promenad.
    ha det gott!
    Ingan

    SvaraRadera
  3. Han stor trivs med att promenera i skogen. Mycket att nosa på och upptäcka.

    SvaraRadera