söndag 30 augusti 2009

Hemma hos Joyce

Vi har hälsat på syrran idag. Det var jätteroligt. Men jag tror Jarre har börjat tröttna på hennes övertag och att han alltid får ligga på marken mestadels. Så idag sa han ifrån lite. Men roligt hade han. Det är alltid kul att umgås med Susanne och Martin. Tiden bara rusar iväg. Man tycker att man har varit där i en timma, kollar klockan och det har gått fyra timmar. Vart tog timmarna vägen?







Sally fick ju oxå vara med.



Kolla vilken smaskig fika/lunch jag fick.


Tack så jättemycket för den fina gåvan.

2 kommentarer:

  1. Tack det samma Anna, alltid lika kul att ses. Det var väldigt var Lars e bra på att rensa svamp, tror jag ska ringa han nästa gång så han får hjälpa mig;))
    Behöver väl inte säga att jag kopierar korten du tagit.. för det gör jag, skitfina bilder som vanligt:))
    Tack för i dag vi ses snart igen;))

    SvaraRadera
  2. han rensade inte all själv. Men han tog det mesta. Kopiera på du bara.

    SvaraRadera