tisdag 1 juni 2010

Nu är dom här äntligen!!

Jag och Lars hade bestämt oss för att grilla idag efter jobbet. Lars bad mig köpa potatissallad, gurka och fetaost efter jobbet. Men när jag kom till grönsaksavdelningen på maxi såg jag att dom hade fått in färskpotatis. Det var jag bara tvungen att köpa. Kilopriset är inte så billigt ännu, men jag räknade ut att det skulle gå på lika mycket som en potatissallad för oss två. När jag kom hem blev Lars överlycklig för att jag hade köpt färskpotatis istället Så det blev en underbar middag.

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att du gjorde din man så glad,,,hoppas att det smaka riktigt gott:)

    SvaraRadera
  2. Det var himelskt Susanne. Vi har gått och längtat efter dom och nu är dom här.

    SvaraRadera
  3. Nja, inte så förtjust i färskpotatis, men visst det hör ju sommaren till. Gott att kunna glädja sin man ibland.

    SvaraRadera