söndag 6 juni 2010

Här kommer lite bilder från min 25 års fest eller var det 35??? Jag minns inte. Tror vi säger 25. :)). Jag fyllder egentligen i april, då hade vi inte tid för kalas. Men igår blev det av. Det var så roligt att så många av mina gooa vänner kunde komma. Saknade dock några som hade fått förhinder, Men det blev en lyckad kväll ändå.

Lars och Micke hade satt upp ett stort patytältvåran altan, som vi kunde sitta och mysa i.
Jarre hade fullt upp med att bli jagad av barnen.

Tävlingar måste man ju ha.

Här är en fin bild på domaren.

Senare på kvällen blev det dans utanför tältet.

Jag hade en toppen kväll, tack alla för dom fina presenterna.



2 kommentarer:

  1. Stort Grattis i efterhand. Och så trevligt ni verkar ha det. Kul.
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Tack Fia, ja vi hade jättetrevligt.

    SvaraRadera