måndag 14 juni 2010

Då har Jarre haft skolavslutning idag. Fick åka själv då Lars fick världens huvudvärk nu på eftermiddagen. Men Jarre följer ju mig bättre, så det var ju tur att det inte var jag som var sjuk. Vi fick göra ett avslutningsprov. Det gick över förväntan och jag är mycket nöjd. dock kom han näst sist, Men man får tänka på vilka framsteg han har gjort sedan vi började på kursen. Nu är det bara till att träna vidare. Har tänkt att försöka komma med på tävlings lydnadkursen klass 1 till hösten. För att komma med där får man göra ett intagningsprov. Så jag och Jarre skall träna under sommaren så vi klara det. Annars får vi träna vidare och hoppas på att komma in till våren. Skam den som ger sig.

3 kommentarer:

  1. jag tycker att jarre har gjort stora framsteg, du skall vara stolt !! ja det skall bli gött med en snabb resa, det är behövligt :)

    SvaraRadera
  2. jag är jättestolt över våran vildes framsteg. Kul att se att han tar till sig det man tränar på.

    SvaraRadera