måndag 16 maj 2011

Då är man på väg att få en härlig vår förkylning. Suck! Men jag överlever nog den med. Bara lite jobbigt när man är mitt i den. I lördags tog jag semester och åkte med Sandra för att se Askas MH. Aska var jätteduktig hon med, med tanke på att hon är mitt i sin spökålder. I dag kom Sandra och Aska hit och vi tog en promenad. Jarre var inte helt nöjd med att han fick gå i koppel. Han ville ju springa och busa med Aska. Men efter ett tag blev alla nöjda. När vi kom tillbaka frågade jag sandra om hon ville ha lunch, hon tackade ja och satte Aska i bilen drog ner rutorna och gick med in. Medans vi står i köket och lagar mat ser Lars en hund som springer lös. Det var Aska som hade klämt sig emellan det provisoriska lastgallert och hoppat ut genom ett fönster. Så Sandra fick gå ut och sätta tillbaka henne och veva upp runtorna lite så hon inte kunde hoppa ut. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar