söndag 11 april 2010

Vi har haft en helt underbar helg!

I lördags var vi uppe hos Susanne o Martin, för att köra lite ringträning. Micke o Carina kom oxå dit, och vi ringtränade och grilla de korv. Hur mysigt som helst.

Här har vi vårat kakmonster Micke.
Carina, Elin, Jonte och jag i solen på Susanne och Martins altan, GÖTT!!!

Jarre väntar på att få ringträna.



Lite uppställning.




Micke med Zack och Carina med Jesse.

Martin och Joyce.



Jarre låg bunden vid ett träd medans vi grillade korv. Men detta tyckte han var skit så han bet av kopplet och kom springandes.


På kvällen gick vi till våra grannar på kullen. Där var det fotboll som gällde.


Idag tog jag och Jarre en tur till min vän Sandra. Sandra och jag tog med oss Jarre och Lobo ut på en rikting skogspromenad. En sån där skogspromenad där man får klättra och krypa över och under stockar.

Här har ni våran hund som inte gillar vatten. Idag har han sprungit i varenda dike han hittade.





3 kommentarer:

  1. Blir riktigt avundsjuk på er. Vilka fina bilder Anna. Äntligen är det vår. Själv har jag kört lite gödsel och rensat rabatter, men jag klagar inte för det är gott när det är gjort.
    Ha det bra!
    Ingan

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att våren har kommit. Jag har undvikigt mina rabatter denna helg. Tyvärr försvinner inte det jobbet av sig själv. Jag tycker att vi får ses snart Inga. Kram Anna.

    SvaraRadera
  3. Tack för en trevlig dag!! och vilken helg Jarre har haft med mycket träning,,,härligt, han kommer nog att sova gott:))

    Instämmer i det du säger Anna, det hade vart kul att träffas allihop snart!!

    SvaraRadera