fredag 2 april 2010

Utställning i Halmstad 27/3-10

Då har jag äntligen fått tid över att skriva om våran helg i Halmstad. Tycker att livet rusar iväg just nu och jag bara åker med. Men under tiden har jag väldigt roligt. Vi drog till Falkenberg förra fredagen och hade en mysig och rolig kväll med våra hund vänner. Det var ju utställningen i Halmstad som var anledningen till denna utflykt. Hur gick det då? Jo Jarre kom på en 5:te plats, bra va! Problemet är att det bara var fem hundar som deltog. Alltså hamnade Jarre på en sista plats. Men nu kan det ju bara bli samma eller en bättre placering.


Jarres första natt på hotell. Mycket spännande så man inte kan titta in i kameran.



Här väntar vi på att det skall bli våran tur.

Det blev en lång väntan.


Bra träning för Jarre dock att slappna av i en stökig situation

Då var det äntligen Jarres tur. Här går han med handlern Ulrika.

Det där med trav vet jag inte om jag vill. Tror att jag galopperar istället. Det går fortare.

Camilla med Joyce


Jessie och Joyce


Camilla och Jesse. Som slutade på en 5:de plast.

Camilla och Joyce. Som slutade på en 3:de plast.


Jag sa innan vi åkte till Halmstad att bara han kommer bland dom 8 bästa och att jag får pokal så är jag nöjd. Och det gjorde han ju, och vi fick pokal. Så jag är nöjd. Nu är det bara att satsa på en bättre placering nästa gång.


Så här pigg var Jarre på kvällen när vi hade kommit hem.

Trött vovve.

På söndagen firade vi att Lars fyllde 40 år. Men släkt och vänner.

4 kommentarer:

  1. En riktig kalas helg hade vi,,,,och det kan jag säga att den ska vi sent glömma,,,,tänk vad många fler fester vi har att se fram emot....detta e bara början,,,,,,,,:))
    Många fler utställningar och SSM..;)))
    Som du vet så nallar jag kort ifrån dig,,,å jag vet ju att det e ok,,,men Tack ändå.
    KRAM ;)))))

    SvaraRadera
  2. Ja vi har mycket att se framemot. skall bara få ordning på våran vilde :)) Det är bara att nalla susanne.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det låter som en kul helg. Nästa gång får vi hänga på.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. den var kul. klart att ni skall vara med.

    SvaraRadera