söndag 5 juni 2011

Denna helgen har varit supertrevlig och lärorik. Igår kom Lars pappa med fru hit. Vi solade, snickrade poldäck, badade och åt gott. Hur mysigt som helst. I morse åkte jag och Jarre iväg på spårkurs. Det var superkul. Jarre fattade galoppen direkt, och han ville inte sluta spåra när vi kom fram till leksaken. Han ville fortsätta följa mitt spår där jag hade gått av spåret för att komma ur skogen. Så kursledaren bad mig stanna så han skulle fatta att det var leksaken han skulle spåra upp. Då hittade han den och fick massor av beröm. Det andra spåret fattade han att det var slut efter det att han hittade leksaken. Vid det första spåret hade jag svårt att hinna med honom. Trodde inte att han skulle fatta så fort vad han skulle göra. Så jag fick springa med så fort jag kunde. hehe. Spår linan traslade in sig i en buske och runt ett träd. Vid det andra spåret var jag mer med och hade koll på linan. Att spåra var Jarres grej, så det skall vi fortsätta med. Det var även prat om en fortsättnings kurs till hösten. Det tycker jag är bra, för då hinner vi lägga en del spår innan vi går in på lite avancerade spår.
  Det blev skugga på våran altan, så vi flyttade ut bord och stolar i solen.
 Men Jarre tyckte att det var skönt i skuggan.
 Dax för lunch i spår skogen.
 Undra vem Jarre håller koll på?
 Självklart är det Aska.
Detta gänget har jag umgåts med idag. Tack för en jätterolig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar