lördag 25 december 2010

Nu är jag här igen!


Jag vet att det var lääänge sedan jag skrev något. Men jag har inte haft någon motivation att skriva. Man kan kalla det bloggkramp. Men nu gör jag ett nytt försök.


 Nu har vi firat jul, och är det julafton så skall man få paket. Jarre fick ett att bita i. Jag har lagt godis i mjölkkartongen. Och han får jobba lite för att få ut dom.
 Han lyckades efter en stund. Och jag fick städa. :) Men vi återvinner våra kartonger.
 Tog oss en sväng ut till Sandra och Anders idag. Jarre och Aska fick rumla runt en stund.
 Dom här två gillar verkligen varandra.
Göra tunnlar i snön är kul. Då blir man en snöhund.

2 kommentarer:

  1. Gott Slut o Gott Nytt År på Er.
    kul o se alla korten på Er o på Jarre när han leker med sin kompiss i snön.
    Jag ska jobba hela Nyårshelgen, inte så kul men vad gör man bara att jobba,det bästa med en sådan här helg är ju att man tjänar lite mer.
    ha en trevlig Nyår kram Fia o Bettzi

    SvaraRadera
  2. Gott nytt själv Fia! Jag har oxå jobbat en sväng idag. Hörde av Maria att ni skulle jobba i hop i helgen. Kram Anna o Jarre

    SvaraRadera